Zwroty i reklamacje

Wszystkie nasze produkty objęte są dwuletnią gwarancją. Bierzemy pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wady, które ujawnią się w trakcie użytkowania. Prosimy zapoznać się ze sposobami pielęgnacji  obuwia co pozwoli Państwo właściwie zadbać o obuwie i długo cieszyć się naszymi produktami.  

Zwroty i wymiana

Jeżeli zakupiony przez Państwa rozmiar jest nieodpowiedni można go wymienić na inny w ramach tego samego modelu. Modele naszego obuwia najczęściej zachowują typową numerację stosowaną w krajach europejskich, niemniej jednak na dopasowanie obuwia składa się nie tylko długość wkładki – rozmiar, ale również tęgość i fason buta. Bardzo często stosujemy rozwiązania podyktowane modą np. wydłużony nosek obuwia. Prosimy uważnie zapoznać się z tabelą rozmiarów aby wybrać właściwy rozmiar obuwia. Równocześnie w razie wątpliwości zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Pisząc na adres biuro@lenart-design.com.pl, uzyskają Państwo niezbędne informacje jak wybrać właściwy rozmiar lub dokonać wymiany. Zyskają Państwo także czas, oraz pewność że w przypadku dostępności wybranego rozmiaru obuwia, trafi ono do Państwa w możliwie najkrótszym czasie. W przypadku obuwia, które wykonaliśmy na specjalne zamówienie zwrotów nie przyjmujemy.

Reklamacje

Jeżeli zakupiliście Państwo produkt wadliwy przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji. Jesteśmy odpowiedzialni za dostarczeniu towaru wolnego od wad fizycznych i prawnych. Zapewniamy, że w przypadku wystąpienia wad, dołożymy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo satysfakcjonujący was towar.

Podstawę i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawierają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego – w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.

Podstawa i zakres odpowiedzialności wobec Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 z pózn. zm.) – w przypadku umów sprzedaży zawartych przed dniem 25. grudnia 2014 r.

Jak złożyć reklamacje?

Reklamację możecie Państwo złożyć bezpośrednio w siedzibie firmy, lub przesłać obuwie wraz ze zgłoszeniem reklamacji na adres:

Lenart Design – Biuro Obsługi Klienta

ul. Solskiego 26

42-209 Częstochowa

z dopiskiem “Reklamacja”

Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej zgłoszenie reklamacji winno zawierać:

  1. imię i nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację –  jeśli życzycie sobie Państwo otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej
  2. datę nabycia towaru, dowód zakupu –  faktura lub paragon
  3. rodzaj reklamowanego towaru
  4. dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia

Reklamacja powinna zawierać Państwa żądanie, a także preferowany przez Państwa sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.